Servicii

RSC analizeaza, dezvolta si implementeaza solutii software care fac diferenta si aduc valoare adaugata in managementul organizatiilor partenere, in cresterea competitivitatii si performantei acestora.

Solutiile performante create de RSC sunt insotite de servicii IT specializate, precum:

  • consultanta business;
  • analiza de business, business re-engineering;
  • dezvoltare de solutii informatice;
  • project management;
  • service management;
  • integrare de sisteme;
  • implementare;
  • testare;
  • asigurarea calitatii;
  • instruire;
  • suport tehnic;
  • garantie;
  • mentenanta software si hardware;
  • consultanta IT.
  •  

 

Training

  • Este accesibil tuturor sectiilor de garda, sectiilor de urgenta si biroului de internari;
  • Permite regasirea unui pacient dupa criterii complexe de cautare;
  • Inregistreaza datele pasaportale complete ale pacientului;
  • Inregistreaza datele medicale generale ale pacientului (ex.: grup sangvin, RH, alergii, boli cronice);
  • Afiseaza intreg istoricul medical al pacientului in spital;
  • Afiseaza istoricul investigatiilor paraclinice ale pacientului, de ex. cererile de analize de laborator;
  • Gestioneaza unic pacientul, dupa un numar intern garantat unic si dupa CNP;
  • Permite inregistrarea consumului de medicamente, a materialelor si a proceduri medicale, standardizate in programul national DRG;
  • Permite internarea pacientului pe sectie, la un anumit medic si intr-un anumit pat. De asemenea, permite specificarea diagnosticului de internare si al regimului de masa;
  • Permite inregistrarea detaliilor de prezentare: departament de garda (sau birou de internari, dupa caz), medic, diagnostic, decizie in urma examinarii medicale, detalii despre transport, venire si despre insotitorii pacientului;
  • Internarea insotitorilor cu alocarea unui numar de registru diferit de numarul de FO din registrul pacientilor;
  • Pentru insotitori permite specificarea datei intrarii si iesirii, nume, prenume, regimul de masa;
  • Realizarea automata si tiparirea Miscarii zilnice a bolnavilor incluzand si insotitorii. Realizarea unui centralizator de regimuri pe pacienti si a foii de alimentatie.

Documentatie

RSC va livra documentatia completa a sistemului, care include:

  • Manualul Utilizatorului
  • Proceduri de lucru standard
  • Help on-line

Garantie

Perioada de garantie este stabilita prin contract si incepe cu data semnarii raportului de acceptanta pentru sistemul oferit. In aceasta perioada, RSC va presta, in mod gratuit, toate serviciile necesare pentru modificarea software-ului pentru a corecta erorile de programare, de bug-uri, precum si o procedura de punere in aplicare necorespunzatoare. Dupa acceptarea sistemului de catre client, singurele servicii gratuite furnizate vor fi cele de garantie. Orice functii noi vor fi tratate ca si servicii post garantie si vor fi evaluate ori de cate ori sunt solicitate, in consecinta, la tarifele mentionate in contract. 

Serviciile de garantie sunt oferite numai pentru produsele RSC acceptate si nu acopera problemele aparute ca rezultat al implicarii beneficiarului in codul sursa, in configurarea aplicatiei sau orice actiuni neautorizate in sistem facute de catre utilizatori.

Suport tehnic

Echipa RSC va livra urmatoarele servicii de suport:

  1. Suport prin telefon, fax – furnizorul va avea o linie telefonica in timpul orelor normale de lucru (de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 17.30) prin care sa asiste clientul la raportarea de erori si pentru a acorda primul nivel de ajutor in utilizarea si operarea sistemului. 
  2. Suport remote via Internet – pentru scopul expres de a acorda suport Clientului si de a remedia problemele aparute.
  3. Email – furnizorul va trimite pe email solicitarile sale pentru a primit suportul echipei RSC. 

Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor de garantie va fi prestat in cel mai scurt timp posibil, RSC asigurand interventiile in timp real, utilizand metodologia prezentata anterior: suport remote, email, telefon, fax sau onsite.

In perioada de implementare a sistemului, specialistii RSC vor fi prezenti la sediul beneficiarului pentru a oferi tot suportul tehnic necesar.

Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor post garantie este restrictionat la intrebari asupra modului de instalare, configurare si utilizare a produsului dezvoltat de Furnizor. 

Mentenanta si dezvoltari viitoare

RSC este pregatita pentru a dezvolta pe viitor solutia Hipocrate pentru a adauga valoare sistemului, prin modificarea functionalitatilor oferite sau pentru implementarea altor functionalitati noi necesare beneficiarului in conformitate cu modificarile legislative.

Prin intermediul acestor servicii, specialistii RSC sunt in permanenta in contact cu echipa beneficiarului pentru a oferi acces la ultimele versiuni ale solutiilor software implementate, ce includ cele mai recente actualizari legislative, noile functionalitati dezvoltate, alaturi de ultimele proceduri de optimizare a modulelor si integrare cu alte sisteme.

Serviciile de mentenanta vor face obiectul unui nou contract intre partile implicate – furnizor si beneficiar, toate modificarile solicitate de beneficiar fiind asigurate de RSC. Principalele obiective pentru serviciile oferite sunt: 

  • Stabilirea mediului de mentenanta 
  • Evaluarea sistemului
  • Specificarea nivelelor de performanta 
  • Analiza exceptiilor de performanta
  • Corectarea exceptiilor daca este cazul
  • Analiza si corectarea inconsistentelor si erorilor din sistem 


Serviciile de mentenanta oferite includ: 

  • mentenanta pentru solutia informatica oferita
    • Analiza si rezolvarea problemelor si bug-urilor
    • Analiza si rezolvarea cererilor de modificare
    • Re-configurarea aplicatiei in functie de noile necesitati ale clientului
    • Trainingul noilor utilizatori si administratori de aplicatie si de baze de date
    • Instalarea versiunilor noi de program pe toata durata contractului de mentenanta
    • Suport tehnic pentru versiunile de upgrade
    • Upgrade legislativ
  • mentenanta pentru infrastructura hardware
    • Intretinerea echipamentelor hardware
    • Intretinerea infrastructurii retelistice
    • Training pentru utilizarea echipamentelor IT
  • mentenanta pentru software-ul suplimentar
    • Consultanta pentru upgrade-uri
    • Remedierea defectiunilor
    • Reconfigurari
    • Training pentru utilizarea software-ului suplimentar
  • Recuperarea datelor
  • Devirusari